Mar 30, 2012

Untukmu Wanita

Alhamdulillah. Berjaya juga aku memiliki buku Untukmu Wanita tulisan Zaharuddin Abd Rahman. Asalnya aku tak tahu pun pasal buku ni. Terdetik hati untuk buka buku ni masa aku jumpa buku ni kat rak buku T.A. Tengku Amni la. haha. T.A ni ada banyak buku, jadi antara banyak-banyak buku, buku ni menarik perhatian aku.

Aku baca sikit je. Dalam dua muka surat macam tu, tapi teros hati ni kata "aku nak buku ni". Aku bersungguh cari buku ni. Tapi biasala, bila kita nak sesuatu benda tu, kene usaha lebih sikit. Nak dijadikan cerita, aku buang masa dan minyak kereta pergi ke Wangsa Walk, cari dekat satu jam siap tanya counter tapi takde. Dia bagitau kat KL City ada. Eh, betol ke ye nama dia KL City yang kat danau kota? maafla, lama tak ke sana.

Sesampai sana, dia kata ada.. aku pun carikla tapi since kedai ni lagi kicik dari yang tadi, shud be aku dah jumpa tapi tidak ketemuan juga. Masa tu dah dekat pukul 7, kene balik. 

Baru-baru ni, aku ada join walk in interview Panasonic kat Sunway Resort Hotel & Spa. Alang-alang dah jumpa Tok Wan, gatal la mulut ni kata nak carik buku kat Sunway Piramid lak. Moh le cari. Mula-mula macam tak jumpa sebab buku banyak sangat dan tak nampak pun cover buku Untukmu Wanita ni. At last...


aku dapat jugak miliki buku ni. Ada jugak aku belikan buku untuk Tok Wan tajuk dia Bumi Cinta tak silap. (Pakai voucher je pun, berlagak kata belikan orang )..hahaha

Aku dah baca sampai chapter 10. Nanti ada masa, aku letak dalam ni. Kongsi sama-sama. Buku ni sangat bagus. Serius .. (sambil angkat kening). 





No comments:

Post a Comment