Sep 26, 2012

Rindu Yang Teramat

Tarikh konvokesyen semakin hampir. Ada something yang buat aku sebak .. Tapi dalam masa yang sama Allah sediakan perkara yang membahagiakan disamping kesedihan yang aku dapat. Macam-macam jadi . 

(termenung sekejap)


ibu dan ayah
Siyes rindu dengan ibu dan ayah. Tanggal 20hb September, ibu dan ayah berlepas ke madinah dan akan bertolak ke Mekah untuk menunaikan haji. Alhamdulillah, memang rezeki ayah dan ibu untuk pergi tahun ni. Memang tak dijangka. Persiapan pun ala kadar je. 

Aku cuma harapkan keduanya dipermudahkan urusan disana dan diberikan nikmat kesihatan sepanjang mereka melakukan ibadah. Tiap pesan ibu dan ayah sebelum berangkat buat air mata aku mengalir laju. Aku pun dua beradik je, makanya rapat dengan ibu ayah macam rapat dengan kawan2.. 


Both of them very special. Kawan mengumpat, kawan nak melawa, kawan nak shopping dan macam2 la. 

(Sebak sekejap)

Bakal amik ijazah without both of them. But its okey because they will be special guest in Macca.. Alhamdulillah.

Okla, hari ni bakal sign kontrak dengan new company. Big chances and big responsibility. Only for ayah, ibu, adik dan keluarga bakal mertua. erk.. YE, BETUL.. semua untuk orang yang tersayang. 


Wish me luck (^_^)

No comments:

Post a Comment