Sep 23, 2012

Kahwin paksa!!!

Yuhuu, title post memang xvoleh velah. Senget betul. Aku dah buntu nak fikir post apa nak update dalam blog ni. Memang la tak ramai bilangan yang membaca tapi sekurang-kurangnya tidakla dibiarkan gini je kan.Hampir sebulan lebih aku tak tulis apa-apa entry pun dalam blog ni. Kekangan masa sungguh. Poyo keje banyak.

zaman muda2 yang bam bam
 Okey, takde kaitan pun gambar diatas dengan title post. Kalau la aku kemas comel hok gini masa rombongan sampai..sigh~
Rombongan ape? Lu pikirla sendiri..kahkahakah..keji gila gelak macam tu.

verangan nak bahagia..(^_^)
 Biarla aku letak gambar ni ye. Aku tersangat la rasa bahagia kalau tengok gambar ni. Tok Wan memang suka candid macam tu. Nak bagi aku malu sensorang. Macam aku je beria dalam gambar ni kan. Kanak2 tu anak orang, harap maklum. kihkihkih.. Disebabkan aku serba pink, mencarila yang sedondon gitu.. hehe

nama glemer aku
 Nama glemer yang kawan2 beri. Takde satu pun ahli keluarga aku yang panggil dengan nama ni. Nama punya ayu dibagi "iliana"... takkan diorang nak panggil ell kan.. motif... Nanti nak suruh keluarga belah mentua panggil boleh.. erk..mentua??? serrrraaammmm sejuk sebut....


poyo kunun tunggu bas kat uia
Rindu dengan uia sangat. Tak sabar nak jejakkan kaki ke uia untuk amik robe and jejakkan kaki untuk majlis konvokesyen. Bahagia sangat sebab this time, walaupun ibu ayah tak dapat datang, but i do have "ummi", "abi", nenek, and makcik2 yang bakal temankan aku nanti.


Btw, ibu ayah aku pergi menunaikan haji. Aku berdoa agar keduanya diberikan nikmat kesihatan sepanjang berada disana.

Bla bla bla panjang sangat sampai lari dari tajuk entry ni. Sebelum ibu ayah pergi, ibu ayah ada sediakan hadiah hari lahir untuk aku yang mana tersangatla istimewa. Sangat surprise sampai tak tertahan air mata ni mengalir. Terima kasih untuk orang2 yang aku sayangi . "Mereka" bertungkus lumus plan untuk semua ni dan aku rasa....BAHAGIA........... that's it.. Len2 aku cite hari lain.


Selamat Hari Lahir untuk diri aku sendiri. Now i'm officially 24 years old..auch, mudanya..... hehe...

Nak g rewang, babai...

No comments:

Post a Comment