Jun 16, 2011

Adik Myvi???

okei..rasenye aku dh ketinggalan zaman sgt ni..huhu...org len p0n keje gak(practical)..tp kok ye p0n xyah la mcm katak bwh tempuruung en...aku ni dgn ketinggalan bab report kene hntr, n yg paling penting aku ketinggalan psl kete ni ha...camne ibu ayah aku yg leh thu dulu dr aku??malu den...depa lg update dr aku..huhu..tutup muke!!!!

Dek kerana ibu suh aku tgk "adik Myvi" ni, beriala bukak tenet search...erm, not bad..plg suke skali part radio die...fulamak..i loike....dulu suyesly aku xsuke kete kecik2...tp tang Myvi ni len plak...cam smart je sporty2 en..huhu...impian mest r nk pki kete mahal n besaw en..tp aku ni bkn kay0 ben0...beli kete mampu milik saj0rh...tp aku cite nih bkn c0z aku nk beli tp juz suke2..hehe...

k0rng mest dh tgk en??aku je ketinggalan ni..hr 2 dh dgr, tp lupe...ni hengat balik..hehe...klu dpt sebijik sdp gak..kaler ape yek??hahaha..berangan la kaw yana.... meh tgk ckit gmbr yg aku amik dr website perodua.... klu xclap aku, mlm ni la officially die launch ka  kete ni..booking p0n dh di "open" dr 4 Jun...huhu...mest cik kiah pakat ramai2 beli nih...huhu

 Lawa en kaler ni...fuuh

 Lampu die sh0mey....

nengok yg atas 2..spoiler die...eh, yeke spoiler??hahaha

tgk la tb masing2 ye mlm ni kul9...hehehe....adik Myvi!!!! i Luv u!!!!!huhu

No comments:

Post a Comment