Jul 2, 2011

baju yg aku sukee sgt...cehane????

huhu...smlm rite after aku hbs kije, duk pekena mee kolok kt damansara..rite after dat aku ajak tok Wan g teman carik baju...haku ni dr hr 2 ag nk beli...xterbeli gak...yg sedeynyer smpi ke sudah tada baju yg berkenan p0n.....sile nanges2 same2 ngan aku...uhuk2...

cne style yg aku suke snanyer???ce cite2..mane thu ade yg leh n0l0ng en...aku p0n k0mpius sanyer..huhu..tp aku suke neng0k style org pki mcm t-shirt labuh yg berc0rk abstrak then kene ngan inner...ch0mey..tp aku xpnh beli...aku suke yg panjg smpi lutut n xnmpk cam aku berumur ckit..huhu...tp xjumpe,...

ce neng0k gmb0 ni ek..aku suke yg lebey krg gini..lg chantek klu baju ni dipakai ngan jeans n tudung en...huhu




kt mane ntah nk carik..aku ni bkn rajin ben0 nk berjln neng0k sebijik2 ...2 bl0m try ag....nanges kuat2 skrg jgk..huhuhu.....bile last2 dh kompius sal interest sendirik, xde hasil gak en..makenye pulang lah dgn tok Wan yg dh pening2 hikut aku dr td...soriiiiiiii........hr ni t0k Wan lwn bola ngan geng eps0n die...even kite0rng intern tp ukhuwah 2 wa ckp beb...kuat maaaaa.....hr ni Bujang Vs Married man...hahahahaha...kemain semangat mereka nih...nk neng0k tp dh serik kene sepak ngan b0la scr xsengaja..hahahahaha

No comments:

Post a Comment