Jul 6, 2011

Bile kite diuji

Allah Maha Berkuasa...dekat sebulan lebih aku thn sakit gigi..eh,gigi ke gusi??lantakla sane..yg penteng kt dlm mulut ni ha.. Tuhan saje yg tahu sakitnye cane...sebelum ni sakit smpi bile nk telan mknn rase cam telan BOM je.. bile dh bek...dtg plak lg sakit cmni...telan air liur rase cam geraham aku nk ikut tertelan plak...ape keheynyer??? 

manusia keliling aku p0n dh ilg akey nk wat ape kt aku nih..."aku xm0 cabut gigi"...dats it...xleh pakse2...sape pakse, meh aku geget idung s0rng2... air garam aku dh gune utk kumur2...ap0 laie.....ayah aku duk tnye je..."dh pki listerine lum?"....haih....udah2..tp brand Colgate..hahaha...Listerine pedeh sgt..tatet....boboy tatet...hehe...

ade sape2 doktor gigi kek cni?? ibu kate dh if xthn cab0tla tp skali ibu tkt mahal daa....m0kcik aku kene dkt 600 hengget hr tuh...so ibu kate " cabut kt hospital kerajaan la kak..murah..sehengget je"...alahai ibu....xpe2 bu...akak ngah try layan je saket neh...sakit gigi mmg sakit...tp mkn ttp mkn...mane ade p0mpuan name Noor Iliana yg reti nk benti mkn en...hahaha...."kamu ni maken m0ntel la liana"..sudah...supervisor aku duk nengok aku maken "ch0mey" agaknyer..hahahaha...gasakla ko...Tok Wan risaw la 2 kan...hahahaha...take it or leave it...kaitan????

k r, aku nk kene siapkan repot yg supervisor mtk..nk esok..tp haprak tada papa...report lg 3 minggu tadak..cne ni????ad0ila...malu seyh klu kene tegur ngan die nih...die negur kite tp cam gtaw 1 kilang je..hahahaha....anyway, bile ingtkan balik dgn bzi2 n sakit2 mcm ni...aku harap sgt aku xsalahkan takdir yg mana Allah beri aku sakit ni utk aku beringat...yela, beringt sume2 tu sbb Allah nk tgk tahap kesabaran hambaNya..kan kan??angguk laju2...geleng jgn eyh..hehe..

ni ade doa yg aku jumpe bile kite sakit gigi atau gusi...jom bace same2 ye...



No comments:

Post a Comment