May 3, 2012

Baru ku tahu kat PETRONAS CYBERJAYA pon bayar parking

Ni kes petang tadi. Mungkin dah aku ni takde rezeki kan. Aku parking tepi kawasan PETRONAS di CYBERJAYA. Dan aku habis briefing di MIGHT jam 2 macam tu. Aleh2, nak balik....DENG!!!! Nampak macam kertas bayar bil letrik je kan..Aku dah macam nk datang segala aura panas .. 


Sekali kaw, kene saman.. Dengan pantas aku check parking aku dan betul la ni dalam kawasan parking. Salah apa lagi? Sekali dia saman sebab tak bayar parking..Tempat ape ni.. Penat aku meninggikan leher yang sememangnya tak berapa nak panjang la .. Mane ade mesin bayar parking!!!


Ni FIRST TIME aku masuk CYBERJAYA... Tak aku sangka kene saman sebab bende ni. Speechless. Balik dalam keadaan penat dan runsing. Duit keluar lagi padahal aku bersusah payah nak cari keje. Dugaan buat aku. 


No comments:

Post a Comment