Jan 21, 2012

Bawaku Pergi - Zizan & Kaka

Setelah sekian lama aku tak menghapdet blog ni, macamla ada yang singgah tengok blog ni kan. Sibuk dengan final pojek tak habis lagi. Ni aku terdengar lagu ni dalam kereta semalam. Satu perkara yang paling penting adalah aku teringat kenangan aku masa mula-mula aku jatuh hati pada Tok Wan. Aku tak pasti sebenarnya bila aku mula berkenan kat Tok Wan ni. Tapi yang paling aku ingat sampai sekarang is kenangan pergi negeri Cik  Siti Wan Kembang. Betul ke? Lemah sikit bab sejarah ni.

Ada part dalam lagu ni yang buat aku tersenyum. Yang paling r0mantik tahap nak golek-golek dekat bukit is bila aku tanya Tok Wan soklan ni.

Aku : Awak tahu tak ape yang yana fikir bila dengar lagu ni?

Tok Wan : Fikir ape?

Aku : Yana teringat masa kita balik dari Kelantan

hokei..malu.. die senyum

Aku : Nape senyum macam tu? Awak fikir benda yang sama ke?

Tok Wan senyum lagi. Okei. Rasa romantik tak? baik korang iyekan je sebelum aku rasa nak delete post ni. Malu besar weh. Okei. Tak nak banyak cite . Even aku dah banyak cite. Okey. Korang dengar lagu ni ye.  



Dah dengar ? Seronok kan? Angguk cepat!!!!!!

K bai.

Sayang semua. (^_^)

No comments:

Post a Comment