Jan 22, 2012

Tak Siuman

Aku pening dah. Apa je yang aku tulis macam ulang balik je ayat dia. Kering idea nak goreng apa dah. Ingt word goreng, teringat pisang goreng Taman Melawati pulak. Haih. Padahal niat dah takde lunch kan. Tetibe nak jugak pisang goreng tuh. Takde idea nak tulis report, mula la aku bebel kat blog ni. Ada orang kesah. Takde kan.

Bukak tenet mest aku nak bukak blog orang-orang yang hebat blogging kan. Baca blog tengok orang berjalan sana sini dengan family wat aku sedey n0x. Napenyer? Family aku ni susah sikit nak plan untuk g jenjalan ye. Harap maklum. huhu. 

Aku bajet nak siapkan report ni hari ni gak. Penat tengok ayat bebanyak macam nih. Pitam weh. Korang pernah rase tak? Mesti pernah kan? Struggle weh..struggle.. gelabah dah ni. Dah.Takmo merepek sebab kapla ni takleh nak rilex.

No comments:

Post a Comment