Sep 12, 2011

ayuh kembali ke sekolah..

weeee.....nk kate smgt nk balik, mmg smgt..smgt nk jmp kekawan tp tang ngemas brg mmg Assalamualaikum...huh...xde mase nk rehat pon..dgn adik nk pekse sume..risawnyelah...sape2 yg bace ni mtk jase bek anda utk doakan kejayaan adik aku ek..huhu...



mcm2 hal yg jadik hr ni....tp xmola aku cite...cume nk bg tazkirah t0k aku n org2 len je... SABAR....Ya Allah, engkau sentiasa bersama org yg sabar...mmg xleh nk ckp pe dh..hr ni tahap kesabaran aku mmg diuji..rasenye bukan aku je, tp rmi lg...kes mahalah la en..tp bile kite sabar byk2 ni...pasti ade ganjaran yg Allah beri pada kite...ha, lg 1, SOLAT....sepanjang perjalann, dgr ayat suci utk pupuk rase sabar je dlm hati ni... bile smpi 1 peringtn yg mane mengikut fahaman aku.... percepatkan urusan mu dgn Allah (solat), maka Allah akan mempercepatkan urusanmu...Maha Suci Allah en...

same2 la ye....kite ingt mengingti...ni sem terakhir aku..rase berat plak nk tinggkn... tp lg berat nk habeskn sem ni...hahhahaha...semoga Allah permudahkan hamba dan memberi ketetapan hati kpd hamba..Aminn...

2 comments:

  1. Semoga dipermudahkan segalanya. Bola nal dtg umah?

    ReplyDelete
  2. tula..wan kate xleh dtg umah akak waktu raye c0z nnt akak xnk masakkan patin tempoyak..huhu....cepatla jemput sy dtg...huhuhuhu

    ReplyDelete