Sep 24, 2011

Selamat Hari Lahir Noor Iliana!

Ucapan yg paling indah aku ucapkan buat ibu tercinta Asmi Bt Subir, Ayah tersayang Mohd Salimi B Sibadar kerana mereka telah berjaya menjaga amanah yg diberi Allah iaitu aku. Aku hidup selama 23 tahun dgn keperluan yg cukup tanpa cacat cela.. 

ayah diapit oleh g0jes w0men in the w0rld..hehe

Serasa tahun ni agak cantik bilamana pada tanggal 23 September 2011, aku mencecah usia yg ke 23. Tapi perasaan menyambut ulang tahun kali ni rase len je dr tahun2 yg sudah..kenapa ye?? aku makin matured ke?? aku xdpt hadiah ke?? ni tahun terakhir aku sambut ulang tahun ke?? hanya Allah yg tahu apa dan knp aku mcm ni kan.. Mud tulis entry kali ni honestly dlm keadaan tahan nangis.. kenapa??kenapa??kenapa?? xthu...

Seawal pg aku rase chaos sgt.. bgn awal tp xthu nk buat ape..nk keluar, road tax kete mati..ade progrm dgn sekolah, tp tibe2 lecturer suruh hntr report kt ofis die..kelam kabut xyah nk ckp.. jemputan dr sekolah aku cube penuhi..sebab?? sbb aku nk jumpe diorng buat kali yg terakhir c0z ini tahun akhir aku n ntah bile lg dpt jumpe.. secepat yg bleh aku cube. Nk nmpk kemas, pakai kasut..kaki plak bengkak sbb smlm pki kasut baru yg mmg xselesa sbb beli urgent n kelam kabut.. 

Tunggu Tok Wan hntr kasut yg ade dlm kete, pki sandal je senang.. Sblm Tok Wan smpi aku tersgtla dh hilang mud tp mcm bese, hr ni hr ulang tahun aku..org len mest bajet aku sgt hepi hr ni.. xkn nk wat muke t0ye kan.. makcik aku tpn, aku layan dgn gelak tawa yg dr mane aku dpt spirit nk gelak..mcm magic je..bile org dtg je kt aku, k0mpem aku akan ceria gile2...itula aku...fake giler..hehe...ikhlas buat org snanyer even ht ni xde mud.. 

Dpt g sekolah tp miss communication n xdptler mkn.. gerak cari mkn n end up mkn di Tesco.. then g rumah kawan dan tanpa dsangke, hari lahir aku disambut scr surprise.. nk nangis..sbb?? aku sambut dgn kawan2 tanpa buah hati aku n dgn parent kawan dan bukan dgn ibu ayah aku.. 

Mud sedey weh...walawei....tp lepas duk nanges tepi l0ngkang utk setengah jam..Allah bukakan hati utk ingtkn aku pada 1 bende.... Bersyukurlah kerana aku diberi peluang utk hidup dan merasa nikmat Allah yg agung yg mane xde org len leh bg aku hadiah ni.. dan teramatlah bersyukur sbb Allah bg aku peluang utk jumpe dgn org2 yg aku syg...dan aku bersyukur, aku dpt rase udara yg Allah berikan utk aku hirup..dan aku bersyukur Allah berikan aku nikmat makan yg mane aku rase kenyang sgt dlm perut sbb dpt diisi dgn mknn...

Moralnya, ulang tahun ni aku rase bukan untuk dicelebrate meriah2 la bagai tp disuruh kite bersyukur... BERSYUKUR lah kite semua ye...kt bwh ni aku k0ngc sedikit sbyk gmbr yg aku amek menjelang detik2 23 September 2011 ye...utk tatapan aku gak ni..hehe...

 hadiah utk buah hati aku, Tok Wan

 hadiah dr adeq amni, al0ng yana, al0ng fikree n junior amni..hehe



ni ler ghupe kek dlm kotak diatas...G0RGEOUS!!! bace bet0l2..hehe

kek dr kwn2 Kelab Sendi_tmpg rumah org nih..huhu


No comments:

Post a Comment