Sep 30, 2011

"Barbie" and her Frens.

F0r last 2 days, i met wif my frens at Wangsa Walk..dlm surau tuuu....Alhamdulillah..Allah pertemukan kami... Tok Wan kate die nmpk dh kwn2 aku masuk surau n tym 2 die kate k0mpem2 aku "sangkut" kt dlm..Tok Wan tngu lame dh..hehe... xm0 cite sal Tok Wan...nk tunjuk gmbr kawan2 aku yg g0jes...

Khai-Yana-Nisa'

ni br ckit..ade lg yg xde nih...rinduuuuu sgt ngan diorng.. nmpk sgt aku yg "bawang"..i mean tembam...semlm plak aku kuar dating ngan Fair0s n emy..yg len xdpt j0in..xpela....n smlm jgk terserempak ngan lana tym otw balik kelas...Guys....mis u olzs la... asal dpt jumpe sudah...teringt kenangan lame keluar ramai2...mmg kec0h....

Emy & Fair0s


~BArbie~

Semalam jugak T0k Wan bg aku "bazirkan" duit aku untuk mende di atas ni..hahaha..yes yes yes....hehe....xde s0urce maa...dh jumpe ap0 laie...ni p0n duk diskus ngan anak t0key kedai...

Aku : (tgh pilih2)
Gugurl : (dtg dekat, belek2 jgk)
Aku senyum, die tgk...aku senyum lg then......

Aku : Yg mane best??
Gugurl : Ajak aku g rak belakang...
sekali die tunjuk 1 cd...
Aku : Best ke ni??
Gugurl : Angguk2.... xde mulut gaknye....ke terkedu tgk aku yg besar gabak beli mende tu??haha
Aku : em, yg ni p0n xpnh adela...awak dh beli ke?
Gugurl : angguk2...

sales girl kate 2 k0leksi baru..tp duit xde..hehe...amik yg murah dpt dua...s0 belila dua2...xpe2..nnt aku terjah lg kedai tu..hehe...

p/s ..sape nk pinjam nnt leh text aku ek..hahaha

Owh ye..mest k0runk pelik ngan title diatas utk entry ni en...dulu ade budak p0mpuan name Rin, panggil aku Barbie...maknenye????maknenye die nmpk aku C..... macam Barbie k0t..hahahahaha........

No comments:

Post a Comment