Oct 9, 2011

Alergik Pada Antibi0tik

Okeh..aku dh kegatalan sgt..alhamdulillah die cume kt kaki..tp angg0ta mana yg Allah ciptakan tp kite xgunekan ye x? 

Sesungguhnya smlm tahap dh xtahan n nk nanges sgt2....smpi hmpir kul 10 Tok Wan bwk gak g klinik..die pakse nk g hospital..Tp mcm bese, die bukan jenis yg akan pakse aku klu aku xnk.. s0 die ngalah n bwk aku g klinik je.. 

Ya Salam...mmg dh xpk ape dh..aku mtk injection.....saaaaaaaakiiiiiiiiittttttttt sangaaaaaaaaaattttttt....... Doktor kate nnt ubat ni wat aku ngantuk...mmg bet0l..aku rase dlm kete aku dh tertd0....

Bile dh turun dr kete, rase ringan je pale ni..mau je aku td0 atas jalan...Ni aku nk tgk dulu cane...klu xok lg, dh xthu nk watpe...sedih..Kali ni Allah duga dgn penyakit ni...Allah nk uji tahap kesabaran hambanya yg mmg sgt lemah ni.. 

Anyway, aku br thu ade org alah pade ubat..cam aku..s0 k0runk make sure take n0te la ye...ade org yg nek gatal kt muke..aku kt kaki...yg len aku xpasti..ni p0n lepas kwn aku kab0kan...

Marilah kite menjaga kesihatan badan masing2 yer....Selamat sume....

No comments:

Post a Comment