Dec 3, 2011

.....

Kali ni aku tak tahu nak letak tajuk ape untuk entry ni..yang penting mode aku sekarang is mode gelabah tapi maintain cute..okey..nk kene pelempang..haha.. 

Tadi baru submit assignment yang suppose aku hantar semalam..BAGUS YANA!!!! seb bek MK ( Mustafizul Karim) tak marah.. anyway , thanx kat kawan aku yang tolong hantar sebab aku MALAS!!.. ni kalau bakal mak mertua bace kene reject nih..

Kisah pagi tadi habis.. kisah malam ni, dari kepala serabut, alhamdulillah tadi aku gelak weh....sile pelik sekarang...aku rindu nak gelak sakan.. sebab kalau aku gelak, aku rase cam ringan sangat kepala ni.. Cik Pika ni memacam2 kerenah.. die ni ayat tak kelakar taw, tapi nada die menyebut tu dah boleh masuk saringan maharaja lawak..

Tak cukup dengan cik pika, cik Suzai pulak tak sudah dengan kekurangan pendengaran...hehe..haloo..tak tahu la nape die asik mintak kitorng ulang ape yang kitorng cakap..haih...

U c here... Friends will always be by our side.. it doesn't matter if she/he sometimes make you feel in negatives way, but still she/he was a friend of you.. I believe that all of you (yang bace mende alah ni) have different experience with your friends.. But what i want to remind you here, friends were someone that we will never forget either good or bad of him her... Until now, i am trying to be good to all my friends... dulu aku ni nakal..hehe.. sementara ada masa yang sikit nih, aku perlu LEBIH menghargai kawan-kawan aku.. 

Banyak sangat memori indah dan pahit dengan kawan-kawan...Sedih pulak nak habiskan study kat u ye ye nih.. tadi duk gelak-gelak planning ngan kawan nak bercuti kat mana.. harapnya menjadi la..bila lagi kitorang nak gather...hurm..k, mari tidor...its already 1:38 am lorh.... 

sayang semua...

No comments:

Post a Comment