Dec 19, 2011

Cute Stress Relief Song

Ade sesape yang rase stress tahap rase nak terjun bangunan tak? Kalau ada, moh join aku.. Aku sangat stress sampai tak nak buat semua kerja, even esok aku ade 2 quiz with total 13 chapters..Rase nak hantuk kepala tak? Tak tahula nak kate lecturer kejam atau aku yang emangnya pemalas. Tapi sampai 13 chapter nyah.. Mak nak muntah sekarang..

Dah aku takde duit nak carik ketenangan kat luar.. Duk tekan-tekan carik ape yang boleh hilangkan stress. Sekali nengok mende nih, memang aku tersenyum kejap..Cukupla, ade orang nak wat aku senyum?? Tak ade kan... 

Ni la video nye..berbaloi2..comel, kelakar..dengan lagu die..memang kalau hitik ni depan mate, dah aku tarik-tarik hekor die..





Amacam? sila la tengok-tengok ye..sikit-sikit dapat kurangkan sakit kepala yang duk nyut nyut dari tadi ...

Ape pun
Sayang semua

No comments:

Post a Comment