Dec 30, 2011

Berikan Aku Cinta



Apesal aku ni kan?
Tetibe mulakan entry dengan lagu ni.
Aku pasti semua dah pernah dengar lagu ni. Lagu ni sangat menyentuh hati kecil aku.
Kenapa?
Aku belum temui cinta sejati ke?
Aku akan jawab belum.
Sebab?
Cinta sejati secara lahiriah nya aku perlukan cinta seorang suami..eheh..ngengade punye ayat..
Cinta kepada Allah, Cinta kepada Rasul, Cinta kepada Nabi, Cinta kepada ibubapa...
Semuanya aku belum fulfill kan.. Manusia yang lemah macam aku, selalu buat dosa..mengumpat sana sini.. Bila agaknya aku akan jadi hamba Allah yang ikut setiap suruhan dan tinggalkan larangan.
Tahu salah, tapi kadang-kadang kita cepat lupa. Allahuakbar..

Semoga bakal suami ku kelak mampu untuk ingatkan aku tentang setiap suruhan dan larangan Allah.
Semoga bakal suami ku kelak mampu menjadikan aku wanita muslimah.
Honestly, mood sekarang macam mood orang yang.........em, lu fikirlah sendiri..
Dugaan yang menimpa aku sekarang mengingatkan aku bahawa aku diberi amaran atas setiap kesenangan aku sehingga aku lupa padaNya.

p/s Entry kali ni agak chaos... menunjukkan aku yang jiwa kacau

No comments:

Post a Comment