May 25, 2011

ade kaitan ke pipi tembam ngan Cafe masak sedap??

Dikala ptg hmpir nk ke jam5.30 ptg..yippi!!! mau balik..tetibe...s0rng engineer n s0rng technician tanye aku..kafetaria kt tmpt korng msk sedap2 ke?? aku blurr...."em, nape ye??"...depa dua d0k senyum sengih2 la...pe bende lak nih...

pah 2 di0rng kate" xdela, tgk budak2 p0mpuan yg dtg  ni sume berisi (siap tunjuk pipi tembam weh)...dush2..haram jadah...malu gile...xthu nk letak muke kt mane..laci kecik..kabinet penuh ngan spare part...damn...xde tmpt nk nyorok...aku dgn pantas tutup pipi aku dgn tgn..hahahaha...bajet org xleh nmpk mke ko la kan..padahal..hahahahaha...adoyai...motif sungguh...che' wan lak jwb "tp kafetaria kt tmpt laki xsedap, sbb 2 saya kurus..hahaha...lg sengal...nmbh2 lak...Kebetulan tempat aku practical ni dpt pekerja br which is dtg dr kampus yg same ngan aku ler...adei...pape la...nk kate ap0 laie en..dh mmg den ni t0mbam....=D

meh wat face check up..erk..pe bende tuh??haha
 tembam ker??

 yg ni plak???

dah2..kompem jwpnnye ye..aku tembam,..huh..
ok fine..pape p0n,kurniaan Allah..Alhamdulillah....(^_^)

No comments:

Post a Comment