May 18, 2011

kompius sudah..

Assalamualaikum....(^_^)

Tetibe hr ni byk beno mende jd dlm idup ni...Dh lame xkene migrain, tetibe dtg..Dh lame xgastrik, hr ni lak ngengade dtg angin kuskus kt per0t ni...serase bukan nk kent**..huhu.. Honestly, hr ni keje cam haram..xde watpe p0n...hr ni dh start audit..Aku dh xsabo nk tgu audit ni hbs coz nnt leh r aku tnye mcm2 kt abg2 ni..skrg ni diorng sume bzi...plg aku sian kt abg joe..dlm talian fon hr ni, die plg famous...asik2.."joe, fon..."...tpon p0n nek muak nk dgr sore abg joe nih..haha..

Bile xde wat keje,mulelah nk nguap mcm beruang besar kan...xmalu t0l anak dara ni..tp cover beb..c0ver ngan buku..hehe...aku snanye serbe slh..sbb?? sbb aku dpt elaun seploh hengget tp aku xwat keje byk sgt..mcm dpt gaji g2 jer..xbek en? en?? haha..

Mlm ni aku bace blog plak, kuar topik tudung yg ade benjolan tinggi 2.. klu nk cerita ttg tudung, hujah akan jd lebeh pnjg lg..utk aku yg agama masih cetek, perlu mentelaah lg.. ade jgk dgr tntg hadith yg menyebut ttg perkara sebegini..eceh...ayat straight lak..

Ngah syiok2 bace blog..aku dpt berita gumbira drpd kwn..mestla ade kaitan dgn perkahwinan kan..mula la nk menangis..xthula nk nanges pasai pa..nk kate sedih, xjgk..aku gembira sgt utk kwn aku..nk kate hepi gile2, ntah..aku xtawla pasai pa..rase nk hampuk muke laju2 kt dinding..tp xmola..sakit..huhu...semoga kwn2 aku yg bakal melayari bahtera perkahwinan diredhai Allah.. dlm diam aku sempat titipkan doa kt makcik aku yg g mekah hr ni utk doakan aku..malu je nk mtk tlg die doakan g2..

1 soklan yg slalu aku pk...knp aku kerap menangis ?? n selalu menangis kerana org yg aku saaaaayaaaaang sgt2....hr ni aku KOMPIUS coz xthu nk fokus mane 1 utk aku pikiaq bet0i2...haih...

k, ngantuk daa...pening smpi nk muntah...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment