May 29, 2011

Tenanglah wahai hati

Ape yg kite kene wat klu kite berada ditengah2 jalan n yg mane kite perlu ikut???aku nk kate fed up p0n xjgk..cume rase penat yg amat... tp bende yg aku nk cite ni bukan psl jalan la..2 sesaje je jd contoh..entry kali ni berkaitan dgn progrm yg aku jalankan dlm minggu ni.. 

Progrm yg aku tunggu2...tp dugaan kali ni lebih kuat dr yg sebelumnya...pada zahirnya nmpk hebat n lengakp..tp pd batinnya, msg2 memendam rase dek masalah communication... susahnya nk buat hati sume org puas hati...dibelah kanan kawan yg dh bertahun2 aku kenal n sebelah lg use 2 be my best fren for 2 years.. wic one aku nk pilih.. 

msg2 ade pendpt sendiri n aku yakin msg2 ade sbb tersendiri..but 4 certain people, they won't accept any explaination...tp nk wat cne..pendirian org 2 tegas.. tp sebenarnye klu 2 kwn aku ni digabungkan, diorng leh wat sumthng lg hebat dr yg sedia ade.. care berbeza tp aim nye same...

semoga setiap kejadian yg aku xthu smpi bile aku akan ingt je ni ade hikmahnya... utk ko, aku dh jelaskan n untuk ko p0n aku dh jlskan..so wateva yg korng pk, aku dh xthu nk ckp pe lg... hbgn atr kite2 ni lbh pntg dr pk yg mane btl n yg mane slh..."tenangla wahai hati.."

No comments:

Post a Comment