Nov 18, 2011

Ade sesiape leh terangkan punca kemalangan???

Sampai sekarang aku xdpt nk bg exactly punca c0z cam pelik je keadaan kete2 ni.. Kemalangan berlaku di simpang 3 yg nk g  UIA or Sekolah Menengah Teknik Gombak.. Agak dasyat r bagi aku.. 

"Abe" dok siyes tgk accident..haha (nmpk lori terjunam x?)

kete yg terbalik dr arah bertentangan

Dasyat kan??kalau bab terbalik molek ni, mmg aku meremang sat... mengucap panjang..terfikir klu aku or org2 yg aku syg ade dlm situasi ni...ya Allah..mtk dijauhkan...


Mende ni belakang kete yg terbalik..cam kene langgar

berderet kontraktor dtg utk tarik lori kowt..huhu

mase aku nk hantar repair kasut, lori ni br kene angkat dgn kren panjang galah ni ha...


Tok Wan kate, lori dr arah yg same ngan kete terbalik, n maybe terlanggar kete 2 n die hilang kawalan, langgar divider . nk elak kene kete len, die masuk dlm semak....betul ke??? tlg la bg jwpn..aku nek pening pikiaq...xpuas hati rase..nk tnye incik polis, mcm minah kepoh lak..ye dak..

No comments:

Post a Comment