Nov 19, 2011

Kontroversi Zarina Anjalang Lalucah!! (name p0n dh tunjuk weh)

15 Nov – Aktres kontroversi, Zarina Anjoulie Lavocah tampak bersahaja saat diajukan isu gambar seksi di majalah FHM Indonesia edisi Oktober lalu, mengakui ia dilakukan atas pilihannya sendiri walaupun sedar akan mengundang kebencian daripada orang ramai.
"Mereka pernah menawarkan saya untuk melakukan penggambaran fotografi ini sebanyak dua kali tetapi saya menolaknya sebelum ini kerana pakaian yang diberikan terlalu seksi seperti berbikini.
"Kali ini saya menerima tawaran mereka kerana pakaian yang diberikan lebih tertutup walaupun menyedari kutukan dan cacian yang bakal diterima," 
derrr..what the....
"Terus-terang saya tidak peduli apa yang orang ingin katakan tentang diri saya. Jadi diri sendiri adalah pegangan hidup saya. Oleh itu kepada sesiapa yang ingin mengutuk atau membenci, saya tidak boleh berbuat apa-apa.
"Jika masyarakat ingin bercakap buruk tentang diri saya, ia terpulang kepada mereka kerana saya yang menanggung dosa," luah Zarina.
untung ade yg kutuk so dat harap ko tutup ckit lurah 2... diorng ni mengata sbb nk elak diorng dpt dosa..dosa ko xkire dh..mcm aku ni dh kire mengumpat, mencaci, menghina...dosa gak...yg laki, dosa mata weh.. ko pkla sendiri ...
Nama aktres yang menempa populariti menerusi drama bersiri "Anak Pontianak" ini tidak pernah sunyi daripada terpalit sebarang kontroversi berbanding dengan kariernya.
malunyer...obviously, media ni p0n d0k ngate hang yg hang ni xde bakat..org dok offer hang keje sbb body je... tuih...
Ni berita yg aku terbukak tym bukak yahoo. Geram bace statement die... ape beza pakai bikini dgn tunjuk lurah ko 2... same jela... mcm baik je xmo pki bikini tp pki yg len2 seksi... xde beza p0n...bod...(sambung sendiri.)  Aku xnk letak gmbr minah JAL.... ni c0z wat cemar blog jer..
haih, semoga kau diberi petunjuk sepertimana"artis lain mendapat hidayah"... 

p/s  aku ckp xpaham bile Faizal kene banned time die bukak baju padahal artis p0mpuan duk tunjuk hoq bwh atas ni lilek siap tayang kt media secara meluasnya... owh....pening2...pitam~ sekian

No comments:

Post a Comment