Nov 17, 2011

Selamat Hari Lahir Nafizatul Khairiah

Terhengat kenangan lame plak..dulu tym xde duit (mcm la kaw skrg ade duit), bersusah2 jugak nk bg hadiah utk org..kebetulan sepupu aku yg chantek, ery sambut hari lahir 16/11 dan makcik aku yg cute, cik nur sambut 28/11.. 

kek ni style kek lame tp shedappp sgt..


dari kiri : Husna, Cik Nur, Cik Yana, Cik Ery

Kalau aku xcilap, mase ni la yang kiteorng kene kejar ngan anjing..nak balik dah time 2.. sebab aku yang bawak kete, so aku dh selamat nek dulu.. diorng ni kat belakang ag..tahu2 gile "caplen" diorng lari dek anjing ni.,..lagi kelakar bile sume timpa2 masuk pintu belakang.. dah xde mase nk pk sape duk depan n sape duk belakang.. terus bammmm!!! pintu tutup..adoi..sume ni kenangan mase kecik2 dulu..kecikla sgt..haha

Since now ery dekat ngan aku, maka mengajakla die mamam ye.. mkn kt Bistro area Bandar Sri Permaisuri..asalnye nk mamam kt Papa Rich, tp park dpn kedai Bistro lak..ap0 laie..lagi geram bile k0rng tgk menu die en..aku ni selalu mkn kedai tep jalan je..masuk kedai ni, jadi batak la kan..hahaha..kaw...

Memang dh xhengat dunia...xdela lap0 beben0...tp dek geram tgk menu, hamek la yg xpnh mamam ye.. ery baek je kan..die order bihun tomyam ayam.. 

Aku order Chicken Picatta n utk Tok Wan, aku orderkan mee goreng mamak jer...die mane nk mamam western sgt... tgk muke die bile mkn western cam nk kene tampar je..hahaha...die prefer nasik g0reng..harap maklum... yg len, die telan je tp xsenikmat dpt nasik goreng la...

jom la layan gambar ye...pakai experia kicik je, jadi xbape nk mant0p la gmbar ni ye..haha..


pipi sape lg tembam?? nmpk ben0 muke aku pucat...haih


tgk!! manis kan cousin aku??

Chicken Picatta

haha..aku kebas mee goreng mamak dulu...Tok Wan mkn western..






No comments:

Post a Comment