Nov 4, 2011

bibi xlarat dh nk deliver baby die!!!!

dek kerana xde tempat nk beranak, die terlantar dgn penatnye depan lab...lemah sebab abg lab suh die kuar..mane leh beranak dlm lab ye dak...mau kene basuh nnt..sape nk basuh..ABG lab mane thu mende nih...MAKCIK cleaner taw la yedak..haha

aiyoo..aku ngah cbuk bincg ngan abg ni, tetibe...

bro lab : ala, die masuk ag nih...xlarat dh..ko carik r tempat len..
aku pelik..mane de org masuk
rupenye si bibi ni masuk...
dengan muke toye die nk carik port nk beranak...
dh nk due kowt..

klu aku kompem dh gelabah2..
mane nk carik doktor ye dak
tp die lilek je sbb dh manyak kali beranak sendiri
kuat gile bibi nih tahan sakit..

beria abg ni nk ajak die kuar..
tp xleh dah..
mcm k0runk nk buang air besar tp dh xtahan,
ade nk kuar balik dr toilet??
hahaha...
tp bibi kene kuar gak..
bile die dh kuar...
kitorng smbung discuss ag..
abg siap pesan kt bibi, cube try bilik sane tuh!!!..hahaha

hbs kitorng discuss, tgk bibi ade ag kt luar...
OMG...cian sgt kt die...

die xpasan ag tuh..

again xpasan..


start terkuejut n xmo pandang aku..majuk aku suruh die kuar..

terus xmo pandang..

yg ni die terkejut smpi terangkat badan..haha



ade skali tuh bibi terkejut dek bunyi camera...hahaha..sori bibi..seb bek baby k0 xkuar terus....Anyway gud luck bibi..sy doakan yg terbek utk anda dan anak2 anda...take care..=)

No comments:

Post a Comment